Όταν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων τρελαίνονται
Κάποιες φορές όλοι μας χρειάζεται να χαλαρώνουμε. Και ιδού τι συμβαίνει
όταν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων σκίζουν το βιβλίο των κανόνων και
φτιάχνουν για τον εαυτό τους κάτι ιδιαίτερα ξεχωριστό. Μιλάμε για τρέλες
του τύπου, από ενισχυμένα W12 Golfs μέχρι GT-R Jukes. Αυτές που μας
αρέσουν δηλαδή.
Το Cobra ήταν κατ' ισχυρισμόν το αυτοκίνητο που ευθύνεται για την εφαρμογή του όριου ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομους. Έτσι ήταν λογικό για την Carol Shelby να κάνει το μυώδες V8 roadster ακόμα πιο γρήγορο με την προσθήκη δίδυμων υπερσυμπιεστών. Μιλάμε για 800 ίππους και ροπή 800lb-ft, με μόνο δύο Super Snake να φτιάχνονται ποτέ.
To ταπεινό Dacia Duster μεταμορφώθηκε σ' ένα mid-engine αυτοκίνητο που μπορεί να δοκιμάσει την πρόκληση του Pikes Peak με μία κολοσσιαία 850 ίππων version του 3.8 λίτρων twin-turbo V6 κινητήρα του Nissan GTR. Για την ανάβαση στο «The Hill», η μηχανή σχεδιάστηκε με ένα κιβώτιο έξι ταχυτήτων, ειδικά εξελιγμένο για να ανταποκρίνεται στην ιπποδύναμη.
Το Cobra ήταν κατ' ισχυρισμόν το αυτοκίνητο που ευθύνεται για την εφαρμογή του όριου ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομους. Έτσι ήταν λογικό για την Carol Shelby να κάνει το μυώδες V8 roadster ακόμα πιο γρήγορο με την προσθήκη δίδυμων υπερσυμπιεστών. Μιλάμε για 800 ίππους και ροπή 800lb-ft, με μόνο δύο Super Snake να φτιάχνονται ποτέ.
To ταπεινό Dacia Duster μεταμορφώθηκε σ' ένα mid-engine αυτοκίνητο που μπορεί να δοκιμάσει την πρόκληση του Pikes Peak με μία κολοσσιαία 850 ίππων version του 3.8 λίτρων twin-turbo V6 κινητήρα του Nissan GTR. Για την ανάβαση στο «The Hill», η μηχανή σχεδιάστηκε με ένα κιβώτιο έξι ταχυτήτων, ειδικά εξελιγμένο για να ανταποκρίνεται στην ιπποδύναμη.
Αυτό
είναι το απόλυτο όνειρο κάθε άντρα που του αρέσουν τα βανάκια. Ένα Ford
Transit με έναν V8 κινητήρα 750 ίππων, 3.5 λίτρων, που προέρχεται από
την F1. Με την διάταξη του κινητήρα να είναι στη μέση, το 'Supervan 3'
(ναι, υπάρχουν κι άλλα μοντέλα...) επέδρασε λίγο παραπάνω στην
παραδοσιακή ικανότητα του Transit να μεταφέρει φορτία.
Αυξάνοντας
κατά 75 ίππους την δύναμη του στάνταρ CR-Z, χάρη στην προσθήκη ενός
supercharger στον 1.5 λίτρου VTEC κινητήρα, το ρυθμισμένο σε οικολογικά
«πράσινα» πλαίσια MUGEN (ή θα έπρεπε να λέμε «πορτοκαλί λόγω του έντονου
χρώματος;), το Honda είναι ένα «τέρας» με επιδόσεις που φτάνουν το
Civic Type-R.
Ως
σπόνσορας του παγκόσμιου κυπέλου ποδοσφαίρου του 2010, η Hyundai
αποφάσισε να μπει στο εορταστικό κλίμα. Μετέτρεψε δύο i10 ώστε να
μοιάζουν με γήπεδα ποδοσφαίρου, με το ένα να έχει εσωτερικό σε στυλ
«χορτάρι» για να ταιριάζει με το εξωστρεφές εξωτερικό, ενώ το άλλο είχε
μπάλες ποδοσφαίρου στα καθίσματα ως στηρίγματα για το κεφάλι.
Πάνω
κάτω ένα pre-production XKR-S, το XKR Goodwood special αφαίρεσε τον
κόφτη ροπής από το κιβώτιο, επιτρέποντας την επίδοση του κινητήρα να
φτάνει στα 530 ίππους και τη ροπή στα 516 lb ft. Μία θορυβώδης εξάτμιση,
σε μία έντονη πράσινη απόχρωση και καλοφτιαγμένες 21 ιντσών ζάντες,
μετέτρεψαν το XKR σε μία μεγάλη γάτα που έμοιαζε να παίρνει στεροειδή.
Η
Nissan και η αγωνιστική εταιρεία RML πήραν το μικροσκοπικό crossover
Juke, και το ταίριαξαν με το 3.8 λίτρων twin-turbo V6 κινητήρα και την
τετρακίνητη οδήγηση από το supercar GT-R. Αυτό το μυώδες 'Juke R', με τα
στεροειδή να πετάγονται από παντού, αποδίδει το λιγότερο 480 ίππους.
O μεγάλος αντίπαλος του Ford Supervan είναι αυτό το Renault MPV: το Espace F1.
Με έναν 800 ίππων, 3.5 λίτρων, V10 κινητήρα να αλαλάζει πίσω σου (ο στροφαλοφόρος άξονας ήταν στην πραγματικότητα κάτω από το πάτωμα για να κρατάει χαμηλά το κέντρο της βαρύτητας) το επανασταστικό MPV αυτοκίνητο της Renault, μπορούσε να πιάσει τα 0-100 χιλιόμετρα σε μόλις 2.8 δευτερόλεπτα.
O μεγάλος αντίπαλος του Ford Supervan είναι αυτό το Renault MPV: το Espace F1.
Με έναν 800 ίππων, 3.5 λίτρων, V10 κινητήρα να αλαλάζει πίσω σου (ο στροφαλοφόρος άξονας ήταν στην πραγματικότητα κάτω από το πάτωμα για να κρατάει χαμηλά το κέντρο της βαρύτητας) το επανασταστικό MPV αυτοκίνητο της Renault, μπορούσε να πιάσει τα 0-100 χιλιόμετρα σε μόλις 2.8 δευτερόλεπτα.
Όντας
ένα τσουχτερής τιμής, μικρό αυτοκίνητο πόλης, ήταν προφανές στην Scion
(το πιστό Αμερικάνικο παρακλάδι της Toyota) πως το iQ χρειαζόταν ένα
roll-cage, μία αγωνιστική ανάρτηση, και ένα αεροδυναμικό πακέτο
-ολοκληρωμένο με μπροστινό σπόιλερ και πίσω φτερό- μόνο και μόνο για να
δώσουν στην πρωινή βόλτα των παιδιών στο σχολείο, μία έξτρα ενέργεια.
Συνήθως
ένα κοινότυπο, αγαπημένο minicab των οδηγών, αυτό το Octavia δεν έχει
καμία απολύτως σχέση. Επιλέγοντας για τον κινητήρα την turbo έκδοση των
2.0 λίτρων και των 500 ίππων, η Skoda, κυνήγησε να σπάσει το όριο των
321 χιλιομέτρων, πράγμα που κατάφερε φτάνοντας στο maximum των 364
χιλιομέτρων.
Θα
ξοδεύατε 100.000 δολάρια για να τροποποιήσετε ένα Toyota Aygo; Στα
σίγουρα δεν πιστεύαμε πως θα το κάνατε. Αλλά αυτό είναι στην
πραγματικότητα τι έκανε η Toyota. Το Aygo Crazy διαθέτει ένα 2.0 λίτρων
supercharged κινητήρα που παράγει 200 ίππους και μέγιστη ροπή 177lb-ft,
συν τα υποστηρίγματα ενός MR2.
Πάρτε
ένα Golf GTI. Προσθέστε έναν 631 ίππων, 6.0 λίτρων twin-turbo W12
κινητήρα από την Bentley Continental GT. Ξηλώστε το εσωτερικό για να
χωρέσει ο παραπάνω κινητήρας και τι έχετε; Μία ασυγκράτητη μαγεία
υπερστροφής. Ακριβώς αυτό.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου