pop bottles!!!

Μην αγχώνεστε... Δεν κυκλοφορούν στο εμπόριο!
Πρόκειται απλώς για ένα καλλιτεχνικό πρότζεκτ της Ιταλίδας Anna Utopia Giordano ως καμπάνια ενημέρωσης για την κατάχρηση του αλκοόλ.
Το πρώην μοντέλο και σχεδιάστρια χρησιμοποίησε τα μπουκάλια γνωστών αλκοολούχων ποτών και τα «μπέρδεψε» με τα ονόματα γνωστών εταιριών παιχνιδιών, δημιουργώντας ένα αντιφατικό αποτέλεσμα σε μπιμπερό.
Για παράδειγμα η βότκα «Grey Goose» έγινε βότκα «Hello Kitty», το ουίσκι «Jack Daniels» έγινε «Fisher-Price Whiskey» και το «Havana Club» έγινε τώρα ρούμι «Lego».

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις